Otázky a odpovede

Môžu sa potenciálni zákazníci sami prihlasovať / odhlasovať do / zo zoznamu pre zasielanie informácií?

Áno. Sprístupnenie služby JE PODMIENENÉ tým, že si vytvoríte "Subscribe" a "Unsubcribe" lokalizovaný HTML formulár, ktorý bude umiestnený, niekde na Vašej webstránke a ktorým sa budú môcť zákazníci jednoducho prihlásiť / odhlásiť. V prípade potreby Vám s vytvorením formulárov môžeme pomôcť.

Môžeme si do zoznamu adresátov pridať ľubovoľné e-mailové adresy, napr. získané z iných internetových stránok?

Určite nie. Nepodporujeme SPAM, resp. nekorektné správanie sa na internete. Vaša databáza kontaktov by mala mať charakter dôverných kontaktov, nie nakúpenej, alebo inak bez vedomia adresátov získanej databáze. Rozhodujúce je, aby Vás príjemci poznali, resp. aby jednoznačne vedeli, prečo od Vás dostávajú e-mail. Pridanie väčšieho množstva e-mailových adries preto podlieha preskúmaniu pôvodu a schváleniu. Na druhej strane, toto overenie budete musieť absolvovať len raz, resp. pokým nebudete chcieť opäť jednorázovo pridať väčšie množstvo nových adries.

Umožňuje služba generovať množiny zákazníkov na základe kombinácie rôznych filtrov?

Áno. Direct Emailer umožňuje použiť kombináciu rôznych filtrov nad výsledkami rôznych kampaní. Tak je napríklad možné získať množinu zákazníkov, ktorí napr. klikli na odkaz s akciovou ponukou v jednej kampani a zároveň sa v druhej kampani preklikli na stiahnutie prospektu s odfiltrovaním podľa teritória, napr. Trnavský kraj. Filtre je možné podľa potreby ľubovoľne rozširovať, alebo upravovať. Výsledok je možné prezrieť na obrazovke vo forme zoznamu adresátov, alebo exportovať do Excelu.

Môžeme identifikovať zákazníkov, ktorí sa z prijatého e-mailu preklikli na registračný formulár našej stránky, aj keď sa nakoniec rozhodli na stránke nezaregistrovať?

Áno. Direct Emailer eviduje, že z e-mailu, ktorý ste poslali na konkrétnu e-mailovú adresu, bolo urobené prekliknutie. Ak ste mali k týmto e-mailom aj ďalšie identifikačné údaje ešte pred rozoslaním kampane (predpokladáme, že neposielate SPAM neznámym príjemcom), viete presne určiť, o koho ide, kedy, koľkokrát a na aký odkaz v e-mailovej správe klikol.

Ako prebiehajú platby za využívanie služby Direct Emailer?

Sprostredkovanie služby a lokálnu podporu pre klientov z ČR a SR zabezpečuje slovenský subjekt, ktorý si účtuje aktivačný poplatok a prípadné, dodatočne platené služby (tvorba českých a slovenských formulárov a šablón) na základe zmluvy, resp. daňového dokladu. HotLine a E-mail servis je jestvujúcim klientom počas celej doby používania služby Direct Emailer poskytovaný bezplatne.

Poplatky za odoslanie Direct Emailovej kampane (jednorazový poplatok + poplatky za počet príjemcov) hradí klient vždy až pri odosielaní kampane prostredníctvom embosovanej karty (VISA, MasterCard, ...), alebo služby PayPal, a to priamo nositeľovi autorských práv softvéru Direct Emailer, ktorým je austrálsky subjekt. Daňový doklad so všetkými náležitosťami v zmysle predpisov Vám je prístupný výhradne v elektronickej podobe bezprostredne po odoslaní kampane vo Vašej e-amilovej schránke a v archíve faktúr Vášho konta.

Ako funguje 45-dňová skúšobná doba?

Skúšobná 45-dňová doba funguje vo dvoch etapách. Počas prvých 15 dní od zriadenia konta môžete službu využívať v plnom rozsahu, tzn. spravovať zoznam adresátov, rozposielať nové kampane a využívať monitorovacie a analytické nástroje služby Direct Emailer s možnosťou exportu do Excelu, alebo PDF. Po uplynutí 15 dní, bude služba ďalších 30 dní obmedzená bez možnosti rozposielať nové kampane. Všetky analytické funkcie zostanú prístupné. Po uplynutí 45 dní od aktivácie bude v prípade, že nepríde k úhrade aktivačného poplatku, užívateľské konto vymazané.

Diskusná téma: Otázky a odpovede

Neboli nájdené žiadne príspevky.