Sledovanie výsledkov kampaní v časovom rozlíšení

Odošlite kampaň a sledujte v čase, ako vaše e-mailové správy dostávajú jednotliví adresáti. S reportami služby Direct Emailer máte na dohľad všetky dôležité čísla. Môžete sledovať, ako na vašu kampaň reagujú jednotliví odberatelia od chvíle, keď ju rozpošlete.

Ihneď môžete vidieť, kto e-mail otvoril, kto klikol na odkazy, preposlal správu priateľom, ostal blokovaný, odhlásil sa z odberu atď. Z tohoto prehľadu, môžete ísť viac do hĺbky a detailov každého aspektu vašich výsledkov. Na účinnosť kampane má vplyv aj to, kedy kampaň rozpošlete. Je rozdiel, či adresát zaregistruje váš e-mail spolu s ďalšími 30 správami, keď si v pondelok ráno zapne počítač, alebo uprostred práce.

Direct Emailer vám ukáže štatistiku otvárania (čítania) e-mailov v časovej osi. Po čase presne zistíte, kedy je najvhodnejší čas pre poslanie kampaní práve vašim klientom.

Sledovanie aktivít jednotlivých príjemcov

So službou Direct Emailer uvidíte podrobné aktivity adresátov (vašich potenciálnych klientov). S našim reportom aktivít je ľahké zistiť, ktoré časti vašej kampane príjemcov zaujímajú. Automaticky získate podmnožinu adresátov, ktorí si vašu správu prečítali, klikli na jednotlivé odkazy, koľko krát na ne klikli, alebo sa odhlásili z odberu, resp. koho vaša správa zaujala natoľko, že ju preposlal ďalej svojmu známemu (priateľovi), ako aj ďalšie užitočné informácie.

Môžete ísť ešte ďalej a presne zistiť, ktorý účastník klikol na konkrétny odkaz a ľahko exportovať cenné dáta z vášho účtu. Vaše obchodné oddelenie tak získa cenné podklady na určenie ďalších obchodných stratégií pre ten – ktorý segment cieľovej skupiny.

Správa a porovnanie kampaní

Všetky kampane, ktoré kedy pošlete, budete mať prehľadne archivované a pripravené na prípadné zopakovanie, či na ďalšie analýzy a porovnanie ich účinnosti a efektivity.

Direct Emailer vám umožní porovnávať výsledky jednotlivých kampaní z hľadiska ich účinnosti. Porovnaním štatistík, ako je otváranie, počet kliknutí, blokovanie, odhlásenie z odberu, či dokonca aj sťažnosti na SPAM krížom cez viacero kampaní, môžete rýchlo zistiť, aký obsah vaši odberatelia pokladajú za relevantný, a práve tak je dôležité, čo nie.

Zároveň na výsledkoch uvidíte, ako sa vaša databáza časom „prečistí“ od neplatných adries a „nedoručiteľnosť" (bounce rating) každou kampaňou klesá.

Novinka: reporty kampaní pre iPhone

Táto šikovná aplikácia pre iPhone vám teraz prináša prehľad o vašich účtoch služby Direct Emailer.

Aplikácia vám poskytuje informácie všade tam, kde máte so sebou váš iPhone a umožní vám aj v prevedení offline revidovať štatistiky odoslaných e-mailových kampaní, tzn. na miestach, kde normálne nie je pripojenie k internetu.