Anti-SPAM test
Ak si chcete byť istí, že sa vaša kampaň doručí príjemcom, a nebude blokovaná, alebo "nespadne" do koša s nevyžiadanou poštou, vykonáme jej test, ešte pred samotným rozoslaním kampane. Funkcia Anti-SPAM test služby Direct Emailer vám pomôže zostaviť a odladiť takú kampaň, ktorá vo vysokej miere prejde cez známe spamové filtre a vy tak získate istotu, že kampaň bude účinná.
Ochrana pred zaradením na "blacklist"
Najlepšou prevenciou, aby vaša pošta nebola označená za SPAM, však aj naďalej zostáva racionálne správanie sa, tzn. posielajte poštu len tým príjemcom, ktorí vám udelili súhlas, resp. ktorí vedia jednoducho identifikovať, prečo od vás správu dostali, a predovšetkým, ktorí majú možnosť rýchlo a jednoducho (najlepšie na jedno kliknutie myši) sa natrvalo odhlásiť z odberu, bez toho, aby museli hľadať v texte správy písanom malým písmom, resp. v cudzom jazyku, či písať vám spätné e-maily.
Ak by ste túto možnosť príjemcom neposkytli, je veľmi pravdepodobné, že vás aj relatívne malé percento príjemcov bez vášho vedomia "v zákulisí" zažaluje za zdroj SPAM-u. Významní poskytovatelia internetových sližieb (Microsoft, Google, Yahoo!, ...) vás následne dokážu veľmi rýchlo zaradiť na svoje čierne listiny. Výsledkom by mohlo byť, že už žiadna ďalšia pošta z vašej firemnej domény nebude vašim partnerom ďalej doručovaná.
Aj keď však umožníte príjemcom jednoducho a rýchlo sa odhlásiť z odberu, môže sa stať, že vašu správu napriek tomu niekto označí za SPAM. Môže to byť jednoducho kolega príjemcu, na ktorého je presmerovaná jeho pošta počas dovolenky, alebo po jeho odchode zo zamestnania, pričom vás táto osoba nepozná a nie sú jej známe súvislosti, prečo od vás e-mailovú správu obdržala.
Služba Direct Emailer vám nielenže ukáže, či a kto sa na vás sťažoval, ale čo je omnoho dôležitejšie, automaticky detekuje takýchto príjemcov a okamžite a natrvalo ich vyradí z vášho zoznamu, aby ste im už nikdy v budúcnosti nemohli (ani omylom) opakovane zasielať hromadné správy.
Nakoniec, je to len o zdravom rozume. Zložte si svoju marketingovú korunu, vžite sa do situácie príjemcu vašej kampane a dajte si ruku na srdce. Ak vás nevie identifikovať, alebo sa nezaujíma o to, čo posielate, bude si myslieť, že ste spammer? Je to tak jednoduché.