Spravujte jednoducho zoznamy e-mailových adries odberateľov

Direct Emailer automaticky spracováva všetky nové prihlášky odberov informácií, odhlasovanie z odberu, neplatné e-mailové adresy, a dokonca aj "zákulisné" sťažnosti za nevyžiadanú poštu (SPAM). Buďte na legálnej strane právnych Anti-SPAM predpisov bez toho, aby ste na to museli neustále myslieť.

Na tejto jedinej stránke sú vám k dispozícii všetky nástroje potrebné na prácu so zoznamom e-mailových adries. Na prvý pohľad vidíte nových odberateľov, ktorí sa zaradili na váš zoznam, alebo môžete pridať, či odobrať odberateľov jediným kliknutím.

Do zoznamu môžete hromadne pridávať aj ďalšie kontakty manuálnym vkladaním, a to až 200 e-mailových adries, alebo väčšieho počtu importom zo súboru tabuľky MS Excel. Direct Emailer pri importe kontroluje duplicitu a upozorňuje na prípadné nepovolené znaky v adresách (použitá interpunkcia, medzery, a pod.).

Nastavte proces registrácie a odhlásenia pre každý zoznam

Môžete vytvoriť toľko rôznych zoznamov, koľko pre seba a svojich klientov potrebujete. Platíte len za odosielané kampane, a tak je vedenie zoznamov zadarmo.

Proces registrácie a odhlásenia si môžete kompletne prispôsobiť pre každý zoznam zvlášť. Umiestnite si na svoje stránky formulár, cez ktorý sa môžu zákazníci jednoducho prihlásiť, alebo odhlásiť, príp. aktualizovať si svoj profil.

Skopírujte a vložte si html kód registrácie na vlastnú webovú stránku pre nových odberateľov.

Posielajte im automatické uvítacie e-maily, keď sa u vás prihlásia k odberu. Navyše, každý e-mail, ktorý im odteraz odošlete, bude zahŕňať odkaz pre odhlásenie na jedno kliknutie. Naša funkcia centra preferencií umožňí vašim odberateľom spravovať svoje vlastné nastavenia odberov marketingových e-mailových informácií. Staráme sa o nepríjemnú stránku, takže vy sa môžete sústrediť na to, čo viete robiť najlepšie - vaše podnikanie.

Definujte vlastné polia pre ďalšie informácie o odberateľoch

Svoj zoznam adries môžete ľahko rozšíriť o ďalšie polia (max. 10) a zachytiť akékoľvek ďalšie informácie o svojich odberateľoch. Či sa jedná o meno, adresu, telefónne číslo, posledný produkt, ktorý u vás zakúpil, alebo dátum, kedy mu uplynie záruka. Potom môžete ľahko personalizovať vaše e-maily s niektorým z vlastných údajov, ktoré ste zaznamenali.

Použite segmenty pre jednotlivé cieľové skupiny

V rámci databázy môžete vytvárať rôzne segmenty, aby ste následne mohli kampane cielene adresovať. Segmentačný nástroj služby Direct Emailer umožňuje ľahko vytvárať cieľové skupiny zákazníkov. Tie môžete založiť na demografických údajoch jednotlivých odberateľov, ktoré ste zaznamenali vo vlastných poliach, alebo podľa ich aktivity v predošlej kampani, ako napr. skupina odberateľov, ktorí si otvorili (prečítali) niektorý z posledných 3 e-mailov, či klikli na konkrétny hypertextový odkaz (napr. odkaz na vašu webovú stránku).

Automatická validácia adries

E-mailové adresy podliehajú zmenám tak, ako kontaktné osoby z času na čas menia svoje pôsobisko. Direct Emailer sleduje aktuálnosť a platnosť e-mailových adries, resp. ich domén a v prípade nefunkčnosti ich automaticky presúva do vyhradeného priečinku.

Direct Emailer rozlišuje trvalo neplatné adresy, resp. domény (hard bounces) od dočasne nefunkčných (soft bounces), napr. príjemca má preplnenú schránku elektronickej pošty, alebo je na dovolenke a má zapnutú automatickú odpoveď v neprítomnosti, a pod.

Neustálou automatickou aktualizáciou už nie je viac zaťažená vaša následná kampaň neplatnými adresami a vy zároveň získavate zoznam adries, kde by bolo vhodné urobiť z času na čas revíziu kontaktov pracovníkmi marketingového alebo obchodného oddelenia.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Webnode